Mikala

Indrazneste sa vizezi

Autobuzele Otokar Bucuresti

Cea mai proasta investitie a momentului

Dupa o serie de autobuze moderna Mercedes primaria decide sa cumpere, probabil pe spaga, autobuze foarte proaste.

Pai cum sa nu faca asa cand tu nici macar nu mergi cu ele si e atat de usor sa iei spaga ?? (in general vorbind, nu-mi permit s-o acuz pe coana primarita care revolutioneaza traficul Firea)

Cand ditamai compania Mercedes iti face o oferta mai mult decat decenta dupa o experienta ok( zic eu in calitate de cetatean si folositor ocazional al acestor autobuze ) tu o refuzi ?

Nici nu au venit bine in tara primele mizerii turcesti ca au numai probleme !

Si ghici ce a zis primaria: nu va faceti griji, toate problemele se remediaza pe cârca noastra. Adica a primariei.

Ba esti prost ?

Adica tu ditamai capitala europeana (doar in teorie momentan) in loc sa cumperi autobuzele fabricate de-a gata, semnezi pentru niste mizerii inutile ? DA.

Primele 20 de autobuze din cele 80 care sunt livrate anul asta, in 2018, nu au fost verificate, testate, etc.

La darea in folosinta persoanele mai corpulente (momentan doar soferii) nu au loc in scaune. Si daca muti putin scaunul nu mai ai vizibilitate. Ma gandesc cu calatorii ce conditii or avea. Din cate stiu usile de acces sunt mai inguste. Si colac peste pupaza de la primarie nici nu pornesc. “Noroc cu tehnica din anii 80 rămasă de la Nea Nicu prin garaje.”

Iata cum trebuie angajat un Dorel sa vina sa porneste fiecare caruta in parte:

autobuze otokar Bucuresti
autobuze otokar Bucuresti

Si .. daca se opresc in trafic ce facem ? Si-a pus cineva intrebarea asta ? Din diverse motive. Poate anu asta merg. Poate si in 2019. Il sunam pe Dorel

– Doreleeee, vino dracu’ si ia feru ca s-a stricat..

Iti dai seama ca daca ramane vreunu in intersectie a murit Bucurestiul. La ce trafic avem in urma revolutiei simpaticei primarite care a luat smantana de la fanii Halep mizeriile astea lipsesc de pe strazi. Noroc ca au priza de incarcare smartphone. Va zis ca stiti. Ele nu pornesc dar prize au.

Ba stii ceva ? Sa circu-le ma-sa cu ele !

– nu sunt prevăzute cu stopuri în spate, partea de sus. Acestea sunt doar jos, vizibilitatea fiind mai redusă;
– nu au acel buton de oprire a autobuzului atunci când acesta stă la stop, apoi pornire cu accelerația, așa cum au autobuzele vechi;
– autobuzele nu au manetă retarder la volan.

În luna iunie, primarul general al Capitalei, Gabriela Firea, a semnat contractul pentru achiziția a 400 de autobuze Euro 6 Otokar, câștigătoarea licitației. Valoarea contractului a fost de 458.100.826 lei fără TVA, adică aproximativ 100 de milioane de euro, plus TVA.

In plus cand toata industria trece la vehiculele electrice din motive evidente, printre care si poluarea din orase, tu cumperi 400 de autobuze pe combustibil ?

Nu stiu cati dintre voi au prins autobuzele cu burduf. Ai nevoie de SPATIU si TIMP sa iei curbele. Din pacate de amandoua in acelasi timp. Unde gasesti tu asa ceva in Bucuresti, cel mai aglomerat oras din Europa si al 3-lea din lume ?

O rama din asta are 30 de metri. Daca trec numa’, fara sa stationeze, 10 bucati din astea prin intersectiile din bucuresti la ore de varf mai bine iti bagi p ..iciorul.

autobuz otokar cu burduf 30metri
autobuz otokar cu burduf 30 metri

Concluzii:

Noile jeguri Otokar sunt si mai scumpe si mai proaste.

Otokar:  297.500 euro (preț mediu)

Mercedes Citaro: 223.000 – 260.000 de euro

Nu mai vorbesc de fiabilitate, dotari, etc. Asa ca daca te-ai gandit sa te muti din Bucuresti acum e momentul. Daca vrei sa emigrezi perioada urmatoare nu promite nimic momentan. Si chiar daca ar face-o pana se indreapta lucrurile tre sa mai treaca multe apa pe Dambovita…

 

Inca se inmatriculeaza masini SH, in 2019 o sa fie si mai rau in Bucuresti si nu numai.

 

Da-i share sa vada si prietenii tai !