Mikala

Indrazneste sa vizezi

Esenta marketing-ului

Imagineaza-ti numa – un marketer este abordat de catre antreprenori cu activitati precum: baruri, cafenele, fast-food-uri, IT, web-design, hosting, comert ceasuri, apicultura, legumicultura, gradinite, productie publicitara, hoteluri & pensiuni, ferme piscicole, lactate, fotografie, constructii, service-uri auto, cabinete stomatologice – lista continua la infinit.

E imposibil ca intr-o discutie de 5 minute sau in urma unui email de cateva randuri – un marketer sa inteleaga subtilitatile fiecarui domeniu in parte. Un marketer nu este specialist pe domeniile astea, ci este un specialist in marketing.

Sa stii cine este si ce vrea cu adevarat clientul tau este esenta marketing-ului.

Petrecerea

Imagineaza-ti ca esti la o petrecere unde vezi o femeie foarte frumoasa si foarte sofisticata. Toti babatii din jur au pus ochii pe ea si incearca sa o agate: unii ii spun cat de frumoasa este si ca ei reprezinta o agentie de fotomodele.

Altii ii spun ca sunt multimilionari sau vorbesc despre masinile si casele lor, altii ii ofera o bautura scumpa, sperand sa o impresioneze.

Ce stii tu in plus fata de ceilalti barbati este ca acea femeie are pofta nebuna de o marijuana. Asa ca te duci la ea, ii arati o tigara si ii spui:

“Vreau sa fumez un joint. Vii cu mine?“

fata in verde
fata in verde

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.